Vestibul: podpovrchová čtyřpodlažní železobetonová monolitická konstrukce, z části zastropená předpjatými prefabrikovanými nosníky, založená v jámě pod ochranou kotvených podzemních stěn; má dvě veřejně přístupná podlaží, vestibulové 16,5 m pod terénem a podchodové 5,3 m pod terénem s 5 výstupy na uliční úroveň pevnými schodišti a 4 eskalátory; je spojen s nástupištěm 3 eskalátory o délce 45,12 m na výšku 22,56 m a s podchodem dalšími 3 eskalátory na výšku 11,2 m
Délka stanice: 109,6 m
Nástupiště: šířka 16,06 m
Hloubka středu nástupiště pod terénem: 40,3 m
Projektant: DP-Metroprojekt Praha, odp. proj. ing. arch. Jarmil Srpa
Architektonické řešení: ing. arch. Jarmil Srpa • pěší zóna: ing. arch. Miroslav Suchý
Výtvarná díla:
Uvedení do provozu: 2. listopadu 1985
Obklady boků schodišť a svislých stěn na přestupních chodbách – mramor Sivec,
podstupnice všech schodišťových stupňů, dlažby a převážná část soklů – žula dolnobřezinská
Dlažba - žula lipnická a dolnobřezinecká